Službeni glasnik BiH, broj 50/18

Na osnovu člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), a u vezi sa članom 18. Zakona o ministarstvima i drugim organima uprave Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 5/03, 42/03, 26/04, 42/04, 45/06, 88/07, 35/09, 59/09, 103/09, 87/12, 06/13, 19/16 i 83/17), na prijedlog Direkcije za evropske integracije, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine je, na 147. sjednici, održanoj 25. 6. 2018. godine, donijelo


ODLUKU


O OBUKAMA U OBLASTI EVROPSKIH INTEGRACIJA


POGLAVLJE I. OSNOVNE ODREDBE


Član 1.
(Predmet)

Ovom odlukom utvrđuje se način provođenja obuka u oblasti evropskih integracija koje organizira Direkcija za evropske integracije (u daljnjem tekstu: Direkcija) uključujući ciljeve obuka, izradu godišnjeg plana obuka, utvrđivanje obuka u oblasti evropskih integracija, zatim polaznike obuka i kriterij za odabir polaznika, izbor, certificiranje i odabir predavača/predavačica, te njihova prava i obaveze, kao i način osiguranja kvaliteta obuka u oblasti evropskih integracija.

Član 2.
(Ciljevi)

Cilj donošenja ove odluke je stručno usavršavanje i obučavanje članova/članica zajedničkih tijela uspostavljenih u skladu s Odlukom o sistemu koordinacije procesa evropskih integracija u Bosni i Hercegovini ("Službeni glasnik BiH", broj 72/16) (u daljnjem tekstu: tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija) i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija, te državnih službenika/službenica zaposlenih u institucijama na svim nivoima vlasti u Bosni i Hercegovini (u daljnjem tekstu: BiH) za obavljanje poslova i radnih zadataka koji proističu iz procesa evropskih integracija, zatim kontinuirano unapređenje znanja i informiranost državnih službenika o procesu evropskih integracija, kao i stvaranje baze stručnjaka/stručnjakinja koji mogu dati doprinos procesu evropskih integracija.

Član 3.
(Upotreba muškog i ženskog roda)

Izrazi koji su u ovoj odluci, radi preglednosti, dati u jednom gramatičkom rodu bez diskriminacije se odnose i na muškarce i na žene.

POGLAVLJE II. OBUKE U OBLASTI EVROPSKIH INTEGRACIJA


Član 4.
(Plan obuka)

(1) Obuke u oblasti evropskih integracija organiziraju se na osnovu godišnjeg plana obuka u oblasti evropskih integracija (u daljnjem tekstu: plan obuka) koji Direkcija utvrđuje krajem tekuće godine za svaku narednu kalendarsku godinu.

(2) Plan obuka utvrđuje se u skladu s prioritetima procesa evropskih integracija u Bosni i Hercegovini i sadrži:

a) naziv i sadržaj obuke

b) broj obuka koje će biti održane u kalendarskoj godini za koju se plan obuka donosi

c) minimalno trajanje obuke izraženo brojem akademskih sati

d) opis i ciljeve obuke

e) ciljnu grupu polaznika

f) ishode učenja

g) metode izvođenja obuke.

(3) Na osnovu godišnjeg plana obuka, Direkcija izrađuje kvartalni poziv za učešće na obukama u kojem je za svaku obuku, osim pobrojanog u stavu (2) ovog člana, navedeno vrijeme i mjesto održavanja obuke, rok za prijavu i način dostavljanja prijave, rok i način obavještavanja o pohađanju obuke kao i način otkazivanja učešća na obuci.

(4) Kvartalni poziv za učešće na obukama objavljuje se na veb-stranici Direkcije najkasnije sedam dana prije početka roka za prijavu na prvu obuku u kvartalu na koji se poziv odnosi.

(5) Direkcija dostavlja Vijeću ministara BiH jednom godišnje izvještaj o provođenju ove odluke i realizaciji obuka predviđenih godišnjim planom obuka.

(6) S ciljem kvalitetnijeg planiranja obuka i utvrđivanja broja potrebnih predavača za svaku obuku, Direkcija po potrebi provodi analizu potreba za obukama u oblasti evropskih integracija.

Član 5.
(Obuke u oblasti evropskih integracija)

(1) Obuke u oblasti evropskih integracija su:

a) Pravo Evropske unije

b) Metode, načini i tehnike usklađivanja zakonodavstva

c) Evropska ekonomska integracija

d) Strateško planiranje u kontekstu programiranja IPA II

e) Upravljanje projektnim ciklusom i priprema projekata za potrebe IPA II

f) Priprema specifičnih dokumenata za korištenje IPA II: proces pripreme, svrha i karakteristike dokumenata

g) Prevođenje i redaktura pravnih propisa u procesu evropskih integracija

h) Vještine izvještavanja za potrebe procesa evropskih integracija

i) Komuniciranje o procesu evropskih integracija

j) Vještine komunikacije i pregovaranja u procesu evropskih integracija na engleskom jeziku.

(2) Osim obuka utvrđenih u stavu (1) ovog člana, Direkcija po potrebi može organizirati i druge obuke u oblasti evropskih integracija, a u skladu s prioritetima procesa evropskih integracija, što se utvrđuje godišnjim planom obuka.

Član 6.
(E-learning o procesu evropskih integracija)

(1) Direkcija provodi on-line obučavanje o procesu evropskih integracija putem modula e-learninga.

(2) Modulu e-learninga pristupa registrirani korisnik pomoću korisničkog imena i šifre koju Direkcija na zahtjev dodjeljuje instituciji, a koje koriste svi zaposleni u toj instituciji.

(3) Direkcija po potrebi predlaže izradu novih ili reviziju sadržaja postojećih modula e-learninga s ciljem usklađivanja njihovog sadržaja s aktuelnostima i prioritetima u procesu evropskih integracija.

POGLAVLJE IV. POLAZNICI OBUKA


Član 7.
(Polaznici obuka)

(1) Obuke iz čl. 5. i 6. ove odluke mogu pohađati članovi tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija, te državni službenici zaposleni u institucijama na svim nivoima vlasti u BiH koji direktno obavljaju poslove i radne zadatke vezane za evropske integracije i koordinaciju procesa pridruživanja BiH Evropskoj uniji.

(2) Izuzetno, obuke iz čl. 5. i 6. ove odluke mogu pohađati naučni i stručni radnici, studenti dodiplomskih, poslijediplomskih i doktorskih studija u oblasti evropskih integracija, novinari, predstavnici nevladinih organizacija, zaposleni u javnim preduzećima i nezaposleni.

(3) Grupa polaznika obuke, u pravilu, ima između deset i 35 polaznika. Izuzetno, ako to dozvoljavaju tehnički uslovi, moguće je održati obuku za veći broj polaznika.

Član 8.
(Kriterij za odabir polaznika)

(1) Osnovni kriterij za odabir polaznika za pohađanje obuka iz člana 5. ove odluke jeste relevantnost teme obuke u odnosu na opis posla, kako je utvrđeno u članu 9. ove odluke.

(2) Državni službenici zaposleni u institucijama na svim nivoima vlasti u BiH koji direktno obavljaju poslove i radne zadatke vezane za evropske integracije i koordinaciju procesa pridruživanja BiH Evropskoj uniji, odabiru se za pohađanje obuke primarno prema relevantnosti obuke u odnosu na opis posla, a potom i prema redoslijedu prijave ako je veći broj prijavljenih za koje je obuka utvrđena kao relevantna.

(3) Ako je za veći broj polaznika koji su se prijavili za pohađanje obuke iz člana 5. ove odluke u istom terminu obuka utvrđena kao relevantna, prvenstvo prilikom odabira polaznika imaju članovi tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija.

(4) Ako je za veći broj prijavljenih članova tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija obuka utvrđena kao relevantna, za pohađanje obuke u terminu za koji su se prijavili odabiru se na osnovu redoslijeda prijave.

(5) Naučni i stručni radnici, studenti dodiplomskih, poslijediplomskih i doktorskih studija u oblasti evropskih integracija, novinari, predstavnici nevladinih organizacija, zaposleni u javnim preduzećima i nezaposleni odabiru se za pohađanje obuke na koju su se prijavili ako u prethodno formiranoj grupi polaznika postoji slobodno mjesto, te ako je obuka relevantna za njihovu oblast interesiranja, što se navodi u prijavi.

(6) Nakon isteka roka za prijavu Direkcija bira polaznike na osnovu kriterija utvrđenih u st. (1) do (5) ovog člana i obavještava odabrane polaznike. Neblagovremene i nepotpune prijave Direkcija neće razmatrati prilikom odabira polaznika.

(7) Ako prijavljeni nije odabran za pohađanje obuke iz člana 5. ove odluke u željenom terminu, potrebno je da se ponovo prijavi za pohađanje iste obuke u jednom od narednih termina.

Član 9.
(Relevantnost obuke u odnosu na opis posla)

(1) Za članove tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija i državne službenike koji obavljaju poslove koordinacije procesa pridruživanja BiH Evropskoj uniji relevantne obuke utvrđene su u ovoj odluci u članu 5. stav (1) u tačkama: a) Pravo Evropske unije, c) Evropska ekonomska integracija, h) Vještine izvještavanja za potrebe procesa evropskih integracija, i) Komuniciranje o procesu evropskih integracija i j) Vještine komunikacije i pregovaranja u procesu evropskih integracija na engleskom jeziku.

(2) Za članove tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija i državne službenike koji obavljaju poslove usklađivanja zakonodavstva BiH s pravnom tečevinom Evropske unije relevantne obuke utvrđene su u ovoj odluci u članu 5. stav (1) u tačkama: a) Pravo Evropske unije, b) Metode, načini i tehnike usklađivanja zakonodavstva, g) Prevođenje i redaktura pravnih propisa u procesu evropskih integracija i j) Vještine komunikacije i pregovaranja u procesu evropskih integracija na engleskom jeziku.

(3) Za članove tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija i državne službenike koji obavljaju poslove prevođenja i redakture pravnih propisa za potrebe procesa evropskih integracija relevantne obuke utvrđene su u ovoj odluci u članu 5. stav (1) u tačkama: a) Pravo Evropske unije, b) Metode, načini i tehnike usklađivanja zakonodavstva, g) Prevođenje i redaktura pravnih propisa u procesu evropskih integracija i h) Vještine izvještavanja za potrebe procesa evropskih integracija.

(4) Za članove tijela u sistemu koordinacije procesa evropskih integracija i ostalih struktura uspostavljenih za potrebe procesa evropskih integracija i državne službenike koji obavljaju poslove strateškog planiranja, programiranja, monitoringa i evaluacije pomoći Evropske unije relevantne obuke utvrđene su u ovoj odluci u članu 5. stav (1) u tačkama: d) Strateško planiranje u kontekstu programiranja IPA II, e) Upravljanje projektnim ciklusom i priprema projekata za potrebe IPA II, f) Priprema specifičnih dokumenata za korištenje IPA II: proces pripreme, svrha i karakteristike dokumenata i j) Vještine komunikacije i pregovaranja u procesu evropskih integracija na engleskom jeziku.

Član 10.
(Obaveze polaznika)

(1) Polaznik obuke dužan je uredno prisustvovati obuci na koju se prijavio i za čije je pohađanje odabran, te učestvovati u svim aktivnostima predviđenim obukom.

(2) Urednim prisustvom na jednodnevnim obukama smatra se cjelodnevno prisustvo, a za one koje traju dva ili više dana urednim prisustvom smatra se prisustvo od najmanje 2/3 vremena ukupnog trajanja obuke.

(3) U slučaju spriječenosti da prisustvuje obuci za čije pohađanje je odabran i o tome obaviješten, polaznik je obavezan o tome obavijestiti Direkciju na način naznačen u kvartalnom pozivu za učešće na obukama i to najkasnije do 12 sati u radnom danu koji prethodi obuci.

(4) U obavještenju kojim se otkazuje učešće mora biti vidljivo da je njegova kopija dostavljena neposrednom rukovodiocu koji je polazniku odobrio pohađanje obuke.

(5) Ako polaznik četiri puta u toku kalendarske godine otkaže učešće na obuci za čije pohađanje je odabran ili ako polaznik dva puta u toku kalendarske godine, bez obavještenja o otkazivanju predviđenog stavom (3) ovog člana, izostane s obuke za čije je pohađanje odabran, gubi pravo prijave na sve obuke iz člana 5. ove odluke u trajanju od šest mjeseci, računajući od prvog dana posljednje obuke s koje je izostao u toku te kalendarske godine.

Član 11.
(Certifikat)

(1) Direkcija izdaje certifikat o pohađanju obuke polazniku koji je uredno prisustvovao obuci u smislu člana 10. stav (2) i koji je uspješno položio test znanja ako je provjera znanja predviđena obukom.

(2) Pravo na certifikat po uspješnom okončanju testa provjere znanja nakon svakog modula ima samo korisnik e-learninga registriran u skladu s članom 6. stav (2) ove odluke, a na njegov zahtjev certifikat se izdaje potpisan i ovjeren.

(3) Direkcija vodi evidenciju polaznika koji su uspješno završili obuke i dobili certifikate, koju, zajedno s brojem kredita za pojedinu obuku, na polugodišnjem nivou dostavlja institucijama u kojima su polaznici zaposleni, sa izuzetkom polaznika iz člana 8. stav (5) ove odluke.

POGLAVLJE V. PREDAVAČI NA OBUKAMA U OBLASTI EVROPSKIH INTEGRACIJA


Član 12.
(Predavači na obukama)

(1) Obuke u oblasti evropskih integracija izvode predavači na obukama u oblasti evropskih integracija (u daljnjem tekstu: predavači na obukama) koje certificira Direkcija.

(2) Predavač na obuci može biti fizičko lice koje je stručnjak za oblast evropskih integracija koja je predmet obuke, a koje zadovoljava kriterije postavljene u članu 13. ove odluke.

(3) Nakon formiranja baze certificiranih predavača na obukama u smislu ove odluke, Direkcija po potrebi na svojoj internetskoj stranici objavljuje javni poziv za prijavu predavača na obukama.

(4) Prije objavljivanja javnog poziva Direkcija utvrđuje najveći broj predavača potreban za svaku obuku, između ostalog na osnovu provedene analize potreba za obukama u oblasti evropskih integracija i dinamike održavanja obuka.

Član 13.
(Kriteriji za certificiranje predavača na obukama)

(1) Prijava predavača na obukama, u svrhu certificiranja, ocjenjuje se prema sljedećim kriterijima:

a) radno iskustvo na poslovima u oblasti evropskih integracija koja je predmet obuke - najviše pet bodova;

b) simulacija obuke pred komisijom, uključujući i dostavljanje koncepta prezentacije i materijala za distribuciju polaznicima, vježbi i testa provjere znanja ukoliko je predviđen obukom - najviše četiri boda;

c) predavačko iskustvo u pripremi i realizaciji obuke u oblasti evropskih integracija koja je predmet obuke - najviše tri boda;

d) završena obuka predavača u oblasti evropskih integracija koja je predmet obuke - najviše dva boda;

e) završen poslijediplomski studij u oblasti evropskih integracija koja je predmet obuke - najviše jedan bod.

(2) Prije objavljivanja svakog javnog poziva za prijavu predavača na obukama u svrhu certificiranja, Direkcija donosi posebnu odluku kojom se kriteriji iz stava (1) ovog člana razrađuju za svaku obuku posebno, te se utvrđuju potkriteriji za ocjenjivanje prijava predavača, maksimalno potreban broj predavača za svaku obuku, kao i dokumentacija i način kojim se dokazuje ispunjavanje traženih uslova.

(3) Sadržaj odluke iz stava (2) ovog člana, sastavni je dio javnog poziva za prijavu predavača na obukama.

(4) Direktor Direkcije za svaki javni poziv imenuje komisiju za certificiranje predavača na obukama, koja ima najmanje pet članova, a koja na osnovu utvrđenih kriterija i potkriterija boduje i ocjenjuje prijave, te sačinjava prijedlog certificiranih predavača na obukama u oblasti evropskih integracija.

(5) Predavači na obukama certificiraju se posebnom odlukom koju donosi direktor Direkcije na prijedlog komisije iz stava (4) ovog člana.

(6) Rad komisije za certificiranje predavača na obukama i način odlučivanja regulira se poslovnikom komisije.

(7) Kandidat za predavača na obukama koji ostvari najmanje devet bodova po osnovu postavljenih kriterija i potkriterija certificira se odlukom i upisuje u bazu certificiranih predavača za određenu obuku u oblasti evropskih integracija u Direkciji, te se po potrebi poziva za izvođenje obuke.

(8) Ako je broj predavača koji su ostvarili najmanje devet bodova veći od broja predavača koji je odlukom iz stava (2) ovog člana utvrđen kao najveći potreban, prednost prilikom certificiranja imat će oni koji ostvare veći broj bodova po osnovu kriterija utvrđenog u stavu (1) tačka b) ovog člana.

(9) Spisak certificiranih predavača za određenu obuku u oblasti evropskih integracija objavljuje se na internetskoj stranici Direkcije.

Član 14.
(Odabir predavača na obukama)

Prilikom izbora predavača za konkretnu obuku iz baze certificiranih predavača u obzir se uzima: broj bodova ostvaren prilikom ocjenjivanja prijave predavača za konkretnu obuku, rezultati monitoringa obuke koji provodi Direkcija, rezultati evaluacije ranije održanih istih obuka koju daju polaznici obuke, kao i učestalost angažmana predavača za određenu obuku, kako bi se ostvario što bolji kvalitet obuke i osigurala veća raznolikost predavača.

Član 15.
(Naknade za predavače na obukama)

(1) Obuku u oblasti evropskih integracija izvodi predavač samostalno ili kao kopredavač.

(2) Predavač koji obuku u oblasti evropskih integracija izvodi samostalno ima pravo na naknadu u iznosu od 50,00 KM po održanom akademskom satu.

(3) Predavač koji obuku izvodi kao kopredavač ima pravo na naknadu u iznosu od 30,00 KM po održanom akademskom satu.

(4) Predavač na obuci iz stava (1) ovog člana s Direkcijom zaključuje ugovor o djelu na osnovu kojeg mu se, nakon izvedene obuke, isplaćuje utvrđena naknada.

(5) Državni službenik Direkcije koji je certificirani predavač Direkcije ima pravo na novčanu naknadu za održano predavanje, na osnovu rješenja koje donosi direktor Direkcije.

Član 16.
(Prava i obaveze predavača na obukama)

(1) Nakon dobivanja poziva za održavanje obuke, predavač je obavezan u roku od 15 dana dostaviti odgovor Direkciji o prihvatanju angažmana.

(2) Predavač je obavezan samostalno pripremiti finalni program obuke, prezentaciju, vježbe i ostali potrebni materijal za obuku i osigurati da oni zadovoljavaju zahtjeve u pogledu sadržaja, opisa i cilja obuke, minimalnog trajanja obuke izraženog brojem akademskih sati, ishoda učenja i metoda izvođenja obuke, navedenih u planu obuka iz člana 4. ove odluke.

(3) Finalni program obuke, prezentaciju, vježbe i ostale potrebne materijale za obuku iz stava (2) ovog člana, predavač je obavezan dostaviti Direkciji najkasnije pet radnih dana prije početka obuke u svrhu konačnog odobrenja od Direkcije.

(4) Nakon dobivanja konačnog odobrenja iz stava (3) ovog člana, predavač je obavezan polaznicima obuke osigurati vježbe i ostale materijale potrebne za obuku.

(5) U slučaju objektivne i opravdane spriječenosti da održi obuku (slučaj više sile ili neki drugi opravdani razlog), predavač je obavezan odmah po nastanku okolnosti o tome obavijestiti Direkciju, a najkasnije pet radnih dana prije početka obuke.

(6) Predavač koji će duže od tri mjeseca biti spriječen izvoditi obuku dužan je blagovremeno o tome obavijestiti Direkciju, uključujući razloge i trajanje odsustva.

(7) Predavač je obavezan prisustvovati obukama u organizaciji Direkcije namijenjenim predavačima na obukama u oblasti evropskih integracija.

(8) Direkcija nakon svakog predavanja obavještava predavača o rezultatima evaluacije obuke koju su dali polaznici, kao i o rezultatima monitoringa obuke koji je provela Direkcija.

Član 17.
(Prestanak statusa predavača)

(1) Status predavača na obukama prestaje na jedan od sljedećih načina:

a) na lični zahtjev;

b) ako predavač tri puta zaredom Direkciji ne odgovori na ponudu ili odbije angažman, izuzev u situaciji predviđenoj u članu 16. stav (6);

c) ako ne ispunjava obaveze utvrđene u članu 16. ove odluke.

(2) Ako je zadovoljen bar jedan uslov iz stava (1) ovog člana, direktor donosi odluku o prestanku statusa predavača na obukama, te se on briše iz baze certificiranih predavača Direkcije.

POGLAVLJE VI. OSIGURANJE KVALITETA OBUKA


Član 18.
(Osiguranje kvaliteta obuka u oblasti evropskih integracija)

(1) Direkcija kontinuirano nadzire kvalitet obuka u oblasti evropskih integracija koje organizira kako bi osigurala da njihov sadržaj i izvođenje omogućavaju sticanje znanja i vještina potrebnih za obavljanje poslova i radnih zadataka koji proističu iz procesa evropskih integracija.

(2) Osiguranje kvaliteta obuka obezbjeđuje se redovnim monitoringom obuka koje provodi Direkcija, evaluacijom koju daju polaznici obuka kao i organiziranjem i održavanjem obuka iz oblasti evropskih integracija namijenjenih certificiranim predavačima na obukama.

Član 19.
(Monitoring obuka u oblasti evropskih integracija)

Direkcija kontinuirano provodi monitoring obuka u oblasti evropskih integracija koje organizira tako što ocjenjuje pripremu, sadržaj i izvođenje svake obuke, interakciju predavača s njenim polaznicima, blagovremenost prihvatanja angažmana predavača pozvanog da održi obuku kao i poštivanje rokova za dostavljanje finalnog programa obuke i prezentacije, kao i potrebnih materijala polaznicima obuke.

Član 20.
(Evaluacija obuke koju daju polaznici)

(1) Cilj evaluacije održane obuke jeste da se utvrdi da li su polaznici obuke zadovoljni ponuđenom temom kao i da li je predavač na obuci bio uspješan u prenošenju znanja i vještina.

(2) Svaki polaznik obuke po njenom završetku popunjava evaluacijski obrazac koji se ne potpisuje kako bi time evaluacija bila što objektivnija.

POGLAVLJE VII. ZAVRŠNI DIO


Član 21.
(Javni poziv za prijavu predavača na obukama)

S ciljem formiranja baze certificiranih predavača na obukama u smislu ove odluke, Direkcija će raspisati javni poziv za prijavu predavača na obukama najkasnije četiri mjeseca od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 22.
(Formiranje Komisije za certificiranje)

(1) Direkcija će formirati Komisiju za certificiranje predavača na obukama u oblasti evropskih integracija najkasnije do zatvaranja javnog poziva iz člana 21. ove odluke.

(2) Komisija iz stava (1) ovog člana dužna je sačiniti prijedlog certificiranih predavača u oblasti evropskih integracija i dostaviti ga direktoru Direkcije u roku 60 dana od dana zatvaranja javnog poziva iz člana 21. ove odluke.

(3) Do formiranja baze certificiranih predavača u skladu s ovom odlukom, Direkcija organizira obuke prema započetom kvartalnom planu realizacije obuka usvojenom na osnovu Odluke o obaveznim obukama iz oblasti evropskih integracija ("Službeni glasnik BiH", broj 15/14), a izvode ih predavači uvršteni na Listu predavača za 2016. godinu u skladu s Odlukom o Listi predavača Direkcije za evropske integracije za 2016. godinu (broj 05-02-2-1535-7/15).

(4) Predavači uvršteni na Listu predavača za 2016. godinu u skladu s Odlukom o Listi predavača Direkcije za evropske integracije za 2016. godinu (broj: 05-02-2-1535-7/15) koji ne budu certificirani u smislu člana 12. ove odluke neće više biti u mogućnosti izvoditi obuke u svojstvu predavača obuka u oblasti evropskih integracija koje organizira Direkcija.

Član 23.
(Prestanak važenja)

Stupanjem na snagu ove odluke prestaju da važe:




a) Plan i program edukacije i stručnog usavršavanja državnih službenika u Bosni i Hercegovini o procesu evropskih integracija, usvojen na 78. sjednici Vijeća ministara BiH, održanoj 26.2.2009. godine,

b) Odluka o uslovima za sticanje statusa predavača u Direkciji za evropske integracije ("Službeni glasnik BiH", broj 42/13),

c) Odluka o obaveznim obukama iz oblasti evropskih integracija ("Službeni glasnik BiH", broj 15/14).

Član 24.
(Stupanje na snagu)

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objavljuje se u "Službenom glasniku BiH".

VM broj 108/18
25. juna 2018. godine
Sarajevo


Predsjedavajući
Vijeća ministara BiH
Dr. Denis Zvizdić, s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!